Top
Producten voor mooie krullen

Macblogster’s Top 10 producten

Producten voor Krullen

6
Yes
None
1
1000000
Naam...
/bikini-stimuleert-gebrek-aan-zelfvertrouwen/
Thumbnail
Sorteer op:

Categorieën:

Subcategorieën:

Eden Bodyworks Pepermint Tea Tree Shampoo (proteïne vrij)
12,95
Shea Moisture Black Castor Oil Leave-in conditioner
15,95
Shea Moisture Black Castor Oil Leave-in conditioner Image

Mijn persoonlijke favoriet. Dit is een Curly Girl Friendly leave-in conditioner. Shea Moisture Jamaican Black Castor Oil Strengthen, Grow & Restore Leave-in Conditioner, een herstellende leave-in conditioner die je krullen voeden en hydrateren. Verbetert de elasticiteit van je krullen en voorkomt gespleten punten. Bevat proteïne.

Curls Blueberry Bliss Reparative Leave In Conditioner
13,95
Novex My Curls Mystic Black Leave-in Conditioner (proteïne-vrij)
13,95
Bounce Curl Light Gel
33,95
L'oreal Steampod 2.0
181,78152,44
Sale
L
A&M Ghassoul klei poeder (hoofdhuid detox)
5,95
Haarstomer op wielen
124,78
Pure Monoi olie
12,95
Roots Only applicator
14,95
Shea Moisture Black Castor Oil Leave-in conditioner Image
Shea Moisture Black Castor Oil Leave-in conditioner
Mijn persoonlijke favoriet. Dit is een Curly Girl Friendly leave-in conditioner. Shea Moisture Jamaican Black Castor Oil Strengthen, Grow & Restore Leave-in Conditioner, een herstellende leave-in conditioner die je krullen voeden en ... Lees meer
15,95

Bikini stimuleert gebrek aan zelfvertrouwen

Win een gigantisch zwembad voor in je tuin en overwin je angst om rond te lopen in een bikini dankzij de nieuwe ‘Dare to Dip’ campagne van Nivea.

Een derde van de Nederlandse vrouwen is doodsbang voor het eerste badkledingmoment van het jaar. Bij mannen is dit maar 7%. Dit blijkt uit de NIVEA Confidence Index, een onderzoek onder ruim 3.500 mensen in Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Zweden en Denemarken. Opvallend is ook dat slechts 8% van de mannen weet dat hun partner zich zo voelt. De helft van alle respondenten denkt zelfs dat zijn of haar partner zich zeker voelt over het dragen van badkleding in het openbaar (58%).

Bijzonder is dat vrouwen uit alle deelnemende landen aangeven dat het zelfvertrouwen over hun lichaam onder andere groeit als zij complimenten krijgen van vrouwen die ze niet kennen. Het onderzoek is onderdeel van de campagne ‘Dare to Dip’, die NIVEA onlangs lanceerde, waarbij je een gigantisch zwembad voor in de tuin kunt winnen.

zelfvertrouwen met Nivea

Source: Zimbio.com

Zelfvertrouwen in badkleding

De aanloop naar de zomer, het seizoen waarin het meest onthuld wordt van het lijf, is de periode bij uitstek waarin vrouwen de druk om er goed uit te zien voelen. Het weerhoudt sommige vrouwen er zelfs van een bepaalde activiteit, zoals een strandbezoek, te ondernemen. Het internationale onderzoek toont opvallende verschillen tussen Nederlandse en Engelse vrouwen. Zich voor het eerst in badkleding tonen vindt bijvoorbeeld ruim een derde van de Nederlanders het engst tegenover 45% van de Engelse vrouwen. Enger nog dan zicht naakt te tonen voor een nieuwe partner.

Ook gaf een overtuigende 79% van de Engelse vrouwen aan bij het dragen van badkleding een kledingstuk te gebruiken om hun lijf te verhullen. In Nederland geldt dit maar voor slechts 44% van de vrouwen. Het T-shirt en de sarong zijn hiervoor het meest favoriet. Over het algemeen zijn vrouwen het meest onzeker over hun buik (56%). Herkenbaar!

zelfvertrouwen met Nivea

Zelfvertrouwen door complimenten

De NIVEA Confidence Index wijst uit dat het zelfvertrouwen van maar liefst driekwart van de vrouwelijke twintigers een boost krijgt van een compliment van een andere vrouw (73%). Dit neemt af naarmate de vrouwen ouder worden. Het meeste zelfvertrouwen krijgen vrouwen van een compliment van een onbekende (31%), gevolgd door een compliment van hun beste vriendin (23%). Opvallend is dat veertigers en vijftigers ook heel veel zelfvertrouwen krijgen van een compliment van hun dochter (27%).

zelfvertrouwen met Nivea

Source: Zimbio.com

Win een gigantisch zwembad!

Met de lancering van de nieuwe campagne ‘Dare to Dip’ wil NIVEA het bikini moment onderwerp van gesprek maken onder vrouwen, door ze te confronteren met elkaars individuele onzekerheden. Tot dertien augustus  wordt er een beroep gedaan op het lef van alle dames om vier daring dips te ondernemen. De dips kunnen gezamenlijk of alleen worden ondernomen en het bewijs moet gedeeld worden via een app op de Facebook-pagina van NIVEA. De hoofdprijs is een gigantisch zwembad voor in de tuin, zodat je met je vrienden een private dip kan nemen.

Q | Voel jij je onzeker in je badkleding of ben je juist super trots op je lichaam en wil je dit aan iedereen laten zien? 

*Disclaimer* Mijn blog bevat o.a. affiliate links. Dit betekent dat als je op zo'n link klikt en een aankoop doet, ik een commissie ontvang. Hier zijn voor jou geen extra kosten aan verbonden. Het biedt mij enkel de gelegenheid om de extra kosten te financieren die gepaard zijn met het bijhouden van een blog. Ongeacht of ik wel of geen commissie ontvang, ik schrijf enkel over producten die ik persoonlijk zelf gebruik of naar tevredenheid heb getest. Dit kunnen gekochte of ontvangen producten zijn. Bedankt voor je begrip, support en het lezen van mijn blog!

Comments

  1. Vrouwen accepteren heel moeilijk complimenten van mannen omdat zij dit doen om iets te krijgen.

    Veel van het werk dat ik omtrent verleiding doe bij mannen draait rond het correct geven van complimenten.

    Niet altijd even gemakkelijk 🙂

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.